tillhör inte till över-sittar-ligan inte!

Spinning, HIIT och gym pådet! blev lite raska skulder/mag övningar.
Rätt sugen på att sattsa mer på ryggen o benen, snyggast så! ....
för om du tänker för dig själv ? din rumpa kommer alltid vara dallrig när du rör dig, muskeln är INTE fast på ditt ben, that's why...MEN du kan göra något åt de o kötta massa cardio, squats' o dylikt, den blir allt fastare o din blodcirkulation förbättras då du förhindrar celluliter, alltså... just do it o skyll INTE på något annat!  ;)

Jobbig jag är som tjatar o håller på, men jag diggar att en del, (som erkänner) får motivationen av allt tjat, bilder o dylikt) peppande för min del också för den delen ;)


Maaaat! min mage skriker, blev två teskedar jordnötssmör för o dämpa eller få i mig lite kollisar för två sekunder...typ.
Gjorde nyss mitt livs försök på en annorlunda lasange...på mitt sätt ;) istället för pasta blev det squash & auberguin. (Inget nyttig kött direkt) utan fläskkött, massa vitlök, chili,champinjoner, kvarg o tomatsås.

Lätt, enkelt och lite nyttigare
.... känner att jag inte behöver pastan just nu. Ska allt ta tag i en dag o göra hemmagjord pasta! deduu !
dock i detta fall hade jag bara en goudaost hemma, fick allt bli den! lär bli awesome ändå! rivna morötter till detta!



Ha en fin kväll folkens!


Kommentarer
Postat av: Anna N

receptet på lasangen önskas! :) hoppas du trivs med jobbet mm ! :) <3

2012-05-14 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0